ПРОФЕСІЯ "СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ"
РОЛЬ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У РОБОТІ ІЗ СІМЯМИ, ЯКІ ОПИНИЛИСЯ В СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
ПОПЕРЕДЖЕННЯ СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ В КОНТЕКСТІ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОБОТИ З ДІТЬМИ. НАСИЛЬСТВО ТА ЖОРСТОКІСТЬ У ШКОЛІ.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ТА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПАТРОНАЖУ ДІТЕЙ ТА УЧНІВ, ЯКІ СТОЯТЬ НА ВНУТРІШНЬОМУ ОБЛІКУ У НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ, ЯК "ВАЖКОВИХОВУВАНІ" ТА УЧНІ "ГРУПИ РИЗИКУ"
РОЛЬ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У РОБОТІ ІЗ СІМЯМИ, ЯКІ ОПИНИЛИСЯ В СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
ПОПЕРЕДЖЕННЯ СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ В КОНТЕКСТІ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ТА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПАТРОНАЖУ ДІТЕЙ ТА УЧНІВ, ЯКІ СТОЯТЬ НА ВНУТРІШНЬОМУ ОБЛІКУ У НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ, ЯК "ВАЖКОВИХОВУВАНІ" ТА УЧНІ "ГРУПИ РИЗИКУ"
Немає коментарів:
Дописати коментар